dimecres, 15 d’octubre del 2008

La selecció d'octubre, què n'opineu?

Com passen els mesos! Aquesta ha estat la desena selecció del Club i, novament, hem triat dos negres que ens ajuden a situar el Penedès entre les zones elaboradores de bons vins negres, superant prejudicis.
Els vins que us presentem són Rocaplana, un syrah del celler Oriol Rossell, un monovarietal que amplia els cepatges que us hem anat oferint al llarg d'aquests mesos. En aquest cas es tracta d'una varietat provinent de França.
L'altre vi que hem triat és un Tempranillo o Ull de Llebre del celler Albet i Noya, un celler que fa tota la seva producció sota el segell de producció ecològica. Ja sabeu, perquè no és el primer cop que la triem, que aquesta varietat és autòctona.
Què us han semblat?

1 comentari:

Jordi Rosell ha dit...

Coneixia força coses del celler "Oriol Rossell" (li tinc certa simpatia per una simple qüestió de nom, es diu com el meu fill), però aquest Syrah m'ha sorprès gratament, és el primer monovarietat de Syrah que tasto i el seu gust m'ha convençut.
Per contra, l’ull de llebre no m'ha fet el pes i vaig confirmant-me a mi mateix que aquesta varietat no m'agrada, sol ser massa àcida....